سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زنان وخانواده


88/6/18 ::  2:14 عصر


اس ام اس و پیامک درباره امام زمان-عج


1. هر کجا سلطان بود، دورش سپاه و لشکر است
پس چرا سلطان خوبان بی سپاه و لشکر است
با خبر باشــید ای چشم انتظاران ظهــــور
بهترین سلطان عالم از همه تنهاتر است
اللهم عجل لولیک الفرج
برای تعجیل در فرجش در این لحظات عزیز (شب) صلوات


2. امام صادق-ع: اهل آسمان و زمین بوسیله ی ظهور او خوشحال می شوند. پرندگان هوا
و ماهیان دریا نیز با ظهور او شادی می کنند.
...
خدایا! درک دوران سبز ظهور دولت عشق را نصیب ما بگردان/ آمین.


3. گوش دل را وا کنید آید ندا / بانگ هل من ناصرش از هر کجا


4. هجر تو ز درد و داغ دلگیرم کرد
اندوه غم زمان زمینگیرم کرد
گفتند که جمعه میرسی از کعبه
این رفتن جمعه جمعه ها پیرم کرد


5. خدایا تا به کی هجران مهدی
به دستم حسرت دامان مهدی
الهی هر بلا از حضرتش دور
الهی، من بلا گردان مهدی



نویسنده : ا - گلیدی

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
پارسی بلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها :: 
13900


:: بازدید امروز :: 
20


:: بازدید دیروز :: 
5


:: درباره خودم ::

زنان وخانواده
ا - گلیدی
من سارا 26 ساله هستم ، رنگ آبی رادوست دارم، امیدوارم با نظرات خود مرا یاری دهید.

:: اوقات شرعی ::

:: لینک به وبلاگ :: 

زنان وخانواده

:: وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: اشتراک در خبرنامه ::

 

:: فهرست موضوعی یادداشت ها ::

"اس ام اس با موضوع حضرت مهدی (عج)": . اس ام اس با پیام خدا . اس ام اس شب قدر .

:: مطالب بایگانی شده ::

شهریور 88